top of page
חיפוש
  • kerenlagzielmi

צילום היריון ומשפחה - טיפים לאיפור

עודכן: 9 בספט׳ 2021


איזה כיף!! את אוטוטו מגיעה לסשן של צילומי הריון/משפחה/נשיות ואת רוצה להיראות במיטבך! כמה טיפים חשובים על איפור נכון לצילומים מקצועיים, לאילו מבינכן שיש להן נגיעה לאיפור ויש להן איפור בסיסי בבית: חשוב מאוד לדעת שתאורת סטודיו "מורידה" יותר משליש מהאיפור ולכן איפור לצילומים צריך להיות מאסיבי יותר מאיפור ליום יום.

מייק אפ:

למצלמה יש נטייה להדגיש הכל... כל פגם הכי קטן יבלוט בצילום, בפרט כשמדובר בצילום עם תאורת סטודיו מקצועית ולכן חשוב במיוחד למרוח את המייק אפ בצורה כזו שהפנים יראו חלקות ובגוון אחיד.

לפני מריחת המייק אפ רצוי למרוח קרם לחות (לא כשמדובר בעור שמן או מעורב) וזאת בכדי להקנות לעור מראה טבעי ורענן ולסייע למייק אפ להתמזג יותר טוב עם העור. מרחי את המייק אפ בצורה אחידה על העור בטפיחות קלות וצפופות עם משיכה קלה מבלי לעצור בקו הסנטר והלסת אלא המשיכי טיפה לכיוון הצוואר. שימי לב להסוות היטב עיגולים שחורים מתחת לעיניים אם קיימים, לטשטש נימים בולטים באזור האף, לשים שכבה נוספת על פצעונים אם יש, וכמובן אם ישנם כתמי היריון, בד"כ סביב העיניים ומעל השפה העליונה גם שם למרוח שכבה נוספת. לבעלות עור פנים "בעייתי" רצוי להשתמש בקונסילר לטשטוש פגמים ואדמומיות (אפשר להמיר במייק אפ מוצק) ולטשטש את האזור כך שישתלב עם המייק אפ . בד"כ לצילומים מומלץ לשים שכבה כפולה של מייק אפ על מנת לתת כיסוי מושלם ואחיד לעור הפנים והצוואר. אחרי המייק אפ חשוב מאוד לפדר היטב את הפנים, בטפיחות קלות ובעדינות, הפודרה שומרת על המייק-אפ ועוזרת לקבע אותו. הקפידי במיוחד לפדר את אזור ה T-על מנת שהפנים יקבלו גוון מט ושלא יראו שמנוניות ומבריקות. במהלך הצילומים נעשה הפסקה לפדר שוב את הפנים מכיוון שעור שמנוני שלא מפודר כראוי ממש מחזיר אור בתמונה.

עיניים: אני ממליצה על איפור עדין של העיניים: שימוש בצללית בסיס בהירה על כל העפעף, כולל מתחת לגבה, ועמה ניתן לשלב צללית בגוון נוסף, מעט כהה יותר, על העפעף בחלק שמכסה את גלגל העין, ולמי שרוצה להבליט עוד יותר את העין אפשר לשלב נגיעה של צללית כהה בחלקו החיצוני של העפעף, מעל קו הריסים עם משיכה עדינה מעלה לכיוון גלגל העין. בעדינות... להימנע מלתת מראה כבד ועמוס לפנים. מומלץ להשתמש בגוונים ניטרליים שיתמזגו עם כל מגוון האביזרים בהם נשתמש במהלך הצילומים. אני מאוד אוהבת להשתמש בשילוב של צללית בסיס בצבע קרם בהיר על כל העפעף, על גלגל העין חום בהיר עם מעט ברק ובקצה העין חום כהה. אפשר לשחק משחקי גוונים בצלליות אבל בגבול הטעם הטוב ובצורה מאוד עדינה וכמה שיותר טבעית וממש ממש לא נוצצת. לסיום מרחי שכבה נאה של מסקרה, להבלטה של הריסים, למרוח גם מבפנים (מתוך העין החוצה) וגם מבחוץ (מכיוון העפעף). את  המסקרה שמים תמיד, אבל תמיד בסוף!

שפתיים: ליצירת מראה טבעי אך בגוון מעט יותר מחוזק ניתן להשתמש בעפרון שפתיים בגוון אדמדם, למרוח  מריחה עדינה במרכז השפה ואז עם מברשת לשפתיים בעדינות למרוח ולטשטש על כל השפה. לסיום אפשר לתחום בעדינות את השפתיים עם תוחם. עדיף להתחיל את הצילומים באודם בהיר ובמראה טבעי ולחזק לאט לאט במהלך הצילומים, כך שאת מוזמנת להביא איתך את האודם שאת אוהבת ובמהלך הצילומים בין סט לסט ניתן יהיה להחליף ולשנות מעט את האיפור. לגבי ליפ גלוס: אם את אוהבת את מוזמנת להביא, רק צריך לקחת בחשבון שהגלוס בגלל הברק שלו יכול ליצור הברקות לבנות על השפתיים כתוצאה מהחזרי או של הפלש, רצוי למרוח רק נגיעה קלה של גלוס על השפתיים. לנשים בעלות חריצים או קמטים סביב השפתיים, לא מומלץ להשתמש בגלוס, מכיוון שהוא  עשוי לגלוש מעבר לגבולות השפתיים ולהדגיש את הקמטים והחריצים.

לחיים: הסומק עוזר ליצור הצללה והדגשה של עצמות הלחיים. בעיקרון שני הגוונים הבולטים ביותר הם חום אדמדם וורוד. אם את מעדיפה את הסומק החום אדמדם בחרי צבע שמשתלב עם גוון העור שלך וכהה ממנו בכמה טונים. את הסומק הזה צריך לשים בעזרת מברשת סומק גדולה בצורה קווית על עצמות הלחיים ולטשטש כמה שאפשר כדי ליצור מראה טבעי. אם את מעדיפה את הסומק הוורוד יש לשים אותו על הפנים בצורת עיגולים על תפוחי הלחיים מה שייתן אפקט בובתי.

שיהיה בהצלחה עם האיפור ו... נתראה בסטודיו:-)

שלך קרן לגזיאל מיכאלי kerensgallery.net



26 צפיות0 תגובות
bottom of page