top of page
חיפוש
  • kerenlagzielmi

צילום היריון - רגע לפני שנפגשים

עודכן: 13 באוק׳ 2020


תקופת ההיריון הינה תקופה דרמטית, מלאה בשינויים, שמחה והתרגשות ו... הזדמנות מצוינת להצטלם. כמה פעמים בחיים תהיי בהיריון ?פעם? פעמיים? שלוש? ארבע? יותר??? אתם עוקבים בהתרגשות אחרי הבטן שהולכת וגדלה, הגוף עובר כל מיני שינויים, מתכוננים לקראת הלידה, והכל עובר כל כך מהר, מכינים חדר, עושים קורס הכנה ללידה, משווים בין מיני עגלות, בית חולים ללדת בו  והזמן ממשיך לרוץ, הלידה מתקרבת, ההיריון יגיע לסיומו והבטן לאט לאט תחזור לעצמה (הלוואי במהרה...). תהיי עסוקה עד מעל הראש בטיפול בעולל הקטן שרק נולד ומהר מאוד תשכחו איך היית בהיריון, ואת כל התקופה שקדמה ללידה, איך נראית, איך נראיתם... טבעי ביותר שתרצי לעשות לעצמך מזכרת מהתקופה הזו, רגע לפני שהמשפחה מתרחבת,ללכוד את הרגע כדי שתוכלי להראות בעתיד לילדים כשיגדלו איך אימא ואבא היו רגע לפני שהם נולדו. ומעבר לזה, בינינו, כמה הזדמנויות יהיו לך לחוש כמו דוגמנית, להרגיש את חווית הצילום בסטודיו מקצועי, כשרק את עומדת תחת אור הזרקורים? שמעתי את זה מיותר מאישה אחת: לפעמים ההיריון הוא רק תירוץ... אז מתי לבוא? הבטן כבר מספיק גדולה? הגעת לשבוע 30, 31, 32, 33? זה הזמן להצטלם! בין שבוע 28 לשבוע 35, כשהבטן כבר גדולה אבל לא גדולה מידי, כשהבטן נראית יפה מפרופיל, לפני שהיא מתחילה לרדת, לפני שכל פעולה פשוטה נעשית קשה ומעייפת ואין לך כבר כוח לזוז... זה הזמן להגיע ליום הצילומים הגדול.

מהפגש צילומי הריון מוקדש לך, יום של כיף, של חוויה, כמובן גם הבעל יצטרף לכמה תמונות, אבל לא לדאוג, אנחנו לא ניתן לו לגנוב את ההצגה, אחרי סט אחד או שניים נדאג שהוא ימשיך לבית הקפה הקרוב... מבחינת האביזרים, יש בסטודיו את כל הדרוש ליום צילומים: סטרפלסים בכמה מידות, חצאיות, בדים, טופים, שמלות, תחרות, פרחים, תכשיטים, איפור למי שצריכה וכדומה, אבל ישנם כמה דברים שמומלץ לעשות בבית לפני שאת מגיעה לסטודיו לצילומים, כדי שהתמונות יצאו מושלמות.

שיער: אני ממליצה לכל אחת לסדר את השיער בצורה שבה היא מרגישה אמיתית ובנוח, אך יחד עם זאת שהשיער יראה מסודר ומטופח. אם את נוהגת לעשות פן כשאת רוצה להיראות במיטבך, אז תדאגי לבקר אצל הספר לפני הצילומים, פן מצטלם מעולה! ואם יש לך שיער מתולתל ואת אוהבת את המראה הטבעי, סדרי את השיער עם קרם או מוס על מנת שיהיה לשיער ברק והתלתלים יסתדרו בצורה מושלמת.

ציפורניים: דאגי לסדר את הציפורניים ולמרוח לק תואם בידיים וברגליים, יהיה תמונות שיראו גם את כפות הרגליים, וכמובן תמונות קלוז אפ של הידיים על הבטן...אז חשוב שהציפורניים יהיו מסודרות. אם את לא נוהגת למרוח לק אז רק לדאוג שיהיו גזורות ומסודרות בגובה אחיד, אם את כן אוהבת לק- אדום מצטלם מקסים, ופרנץ' למי שרוצה מראה עדין יותר.

איפור: רצוי להגיע לצילומים כשאת כבר מאופרת כשהאיפור המומלץ לצילומים הוא איפור טבעי ועדין, מה שנקרא בשפה מקצועית "טבעי מתקן" – להיות עם ולהיראות בלי, טבעית וחלקה. באופן כללי חשוב הוא למרוח שכבת מייק אפ טובה ואחידה על כל הפנים, לפדר בפודרה, קצת סומק בלחיים, צללית בגוון בהיר, מסקרה להבלטת הריסים ואודם טבעי או ליפ גלוס לשפתיים. אם את חוששת להתאפר לבד ואת לא ממש טובה בזה, אל דאגה, יש בסטודיו איפור מקצועי, ואני אדאג לאפר אותך היטב. עד כאן התארגנות והתכוננות, מרגע שהגעת לסטודיו כל מה שנותר לך לעשות זה להירגע, להתרווח, להרגיש יפה ונשית ולהנות מהחוויה, את יתר העבודה תשאירי לי.... שלך קרן לגזיאל מיכאלי. לגלריית הריון לחצי כאן | למחירון צילומי הריון לחצי כאן


6 צפיות0 תגובות
bottom of page